13 Aralık 2012 Perşembe

Gözlük hikayesi..

   Bloga adını veren gözlük hikayesi daha yeni aslında uzun zamandır uzağı görmekte zorluk çekiyordum. Baskılara dayanamayarak doktora gitmeye karar verdim.Gittim bide doktor ne dese beğenirsiniz (ben hiç beğenmedim hııh ) miyopmuşum. Haydi oradan çık gözlükçüye git ,gitmek bişey değil seçmek zor olan ben zaten gözlük fikrini sevmemişim kadın raftan habire birşeyler indiriyo bu nasıl ,bu tam senlik (nerden tanıyosa artık beni) bi an gözlüklerin içinde kaybolucam sandım.Ama satış elemanını tebrik etmek lazım sanki kadın gözlük satmak için doğmuş.Ben daha yaa bu mu olsa,yok lan bu bana hiç yakışmadı derken hop bana bi gözlük satıverdi, neymiş en iyi çerçeve buymuşta en kaliteli cam oymuşta derken çıktık dükkandan..

    2 gündür takıyorum ama pek alıştığım söyelenemez. Ama taktığımda anladım ki ben harbiden görmüyomuşum yaa.  Neyse dedim madem bu mereti takıcaz o zaman birazda şirinlik katalım böylece bu fikir çıktı işte ortaya, Bakıp görücez artık nediyeyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder